måndag 15 februari 2010

Bildlek


Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Vilken bild! Ska spara bland mina favoriter. Snart är våren här hoppas jag även om det verkar som att vi ska ett par varv runt med snö igen.

    SvaraRadera
  2. Hej! Visst är du den Carolin jag saknat från TB-bloggs tiden?! Du läste till trädgårdsmästare (var det inte så) och startade eget när du var färdig? Hittade dig här tack vare Haspet och kommer garanterat tillbaka =)
    ha en bra dag / gittan
    (f.d gittans trädgårdsblogg)

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bild på stjärnflockan! Visst är det en underbar blomma! Ser ut som en brosch!
    Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  4. Hej Caroline! Och inte visste jag att du hade en blogg! Så kul! :-) Nu ska jag ut på shoppingrunda, ja storhandla mat egentligen men låter ju roligare med shoppingrunda..;-)
    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera